Galvenie » Raksti » Sociālā labklājība

Klientu motivēšana psihosociālajā darbā

Sagatavo speciālistu patstāvīgai darbībai klientu vispārējo vajadzību noteikšanā,  apgūstot dažādas motivācijas koncepcijas un teorijas, iegūst zināšanas par klientu un klienta sistēmas sociālajām problēmām psihosociālajā darbā, mācīties izprast to veidošanās cēloņus balstoties uz identificētajām vispārējām un specifiskajām vajadzībām. Pārzināt dažādas motivētības un ne-motivētības stadijas, veidot izpratni par motivācijas mehānismu darbību un pielietojamības variācijām. 

  • Motivācijas teorijas;
  • Vajadzību teorijas;
  • Sociālās problēmas;
  • Stimuli un motīvi;
  • Pašvērtējums;
  • Pašapziņa;
  • Paštēls;
  • Cilvēka uzvedība.

 

  • 16 akadēmiskās stundas, divas dienas
  • Pēc programmas apguves tiek izsniegts sertifikāts

Dalības maksa EUR 48,00

 

Dalības pieteikšana

Ja Jūs vēlaties apgūt šo izglītības programmu, bet tai nav izsludināta pieteikšanās (sākumlapā), tad Jums ir iespēja pieteikties dalībai šajā izglītības programmā gaidot, kad ar Jums sazināsies un piedāvās dalību tuvākajā komplektējamajā mācību grupā. Pieteikt dalību rezervējot sev vietu var Vienotajā pieteikšanās sistēmā (VPS). 

Kategorija: Sociālā labklājība | Pievienoja: izglitibapraktikums (16.10.2016)
Skatījumu skaits: 561 | Reitings: 5.0/1
Komentāru kopskaits: 0
avatar