Galvenie » Raksti » Sociālā labklājība

Sociālo pakalpojumu sniedzēju efektīva klientu apkalpošana II (2.daļa)

Pilnveidot sociālās palīdzības organizatora (sociālā darba speciālista) komunikācijas un saskarsmes prasmes darbā ar klientiem, iemācīt uzturēt komunikāciju ar klientu tādā līmenī, lai sasniegtu sociālā darba mērķus, palīdzēt izprast un savlaicīgi pamanīt klientu neapmierinātības cēloņus, iemācīt efektīvas konfliktu risināšanas iemaņas saskarsmē ar neapmierinātiem klientiem, palīdzēt apgūt veiksmīgas un ilglaicīgas saskarsmes pamatus.

  • Pozitīva paštēla veidošana un pasniegšana.
  • Efektīva komunikācija ar klientu izmantojot elektroniskos un telekomunikāciju saziņas līdzekļus.
  • Efektīvi informācijas pasniegšanas principi.
  • Efektīva saskarsmes procesa norise.

 

  • 12 akadēmiskās stundas
  • Pēc programmas apguves tiek izsniegts sertifikāts

Dalības maksa EUR 42,00

 

Dalības pieteikšana

Ja Jūs vēlaties apgūt šo izglītības programmu, bet tai nav izsludināta pieteikšanās (sākumlapā), tad Jums ir iespēja pieteikties dalībai šajā izglītības programmā gaidot, kad ar Jums sazināsies un piedāvās dalību tuvākajā komplektējamajā mācību grupā. Pieteikt dalību rezervējot sev vietu var Vienotajā pieteikšanās sistēmā (VPS). 

Kategorija: Sociālā labklājība | Pievienoja: izglitibapraktikums (16.10.2016)
Skatījumu skaits: 607 | Reitings: 5.0/1
Komentāru kopskaits: 0
avatar